معرفی انواع چاپ پرچم تشریفات
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

چاپ پرچم تشریفات

چاپ برروی هر نوع پرچم تبلیغاتی نظیر پرچم تشریفات نخستین مرحله از به نمایش گذاشتن برند و یا سایر خواسته‌های تبلیغاتی است که محقق خواهد شد. چاپ برروی پرچم تشریفات به چهار روش صورت می‌گیردکه عبارتند از روش‌های چاپ لیزری، پفکی، دیجیتال وسیلک

چاپ دیجیتال

امروزه چاپ دیجیتال به روزترین و مدرنترین شیوه چاپ در دنیا به حساب می‌آید. بوسیله این نوع چاپ کلیه تصاویر و عکسهای دیجیتالی را می‌توانیم به محصولات قابل چاپ شدن برروی مواد مختلف تبدیل نماییم.

از جمله مزیت‌های چاپ دیجیتال می‌‌توان به سرعت چاپ بالا، تسهیل در فرآیندکار، افزایش تنوع درکار و کیفیت،امکان تغییر اطلاعات درهنگام چاپ، عدم نیازنسبی در محدودیت  سایز پارچه،کاهش نیروی انسانی،دارای دقت و ظرافت بالا برای چاپ تصاویر و نوشته‌های ریز و ظریف اشاره نمود.

چاپ لیزری

چاپ لیزری یکی از انواع چاپ دیجیتال می‌باشد. این چاپ نوعی حکاکی مدرن، دقیق، ظریف و سریع است  که اطلاعات خودرا نظیرتصویر لوگوی شرکت ویا سایر خواسته‌های تبلیغاتی رابا دقت زیادی برروی پارچه  چاپ می نماید.

علاوه بر تمامی مزیت های چاپ دیجیتال که این نوع چاپ نیز  دارا می‌باشد، چاپ لیزری محاسن منحصر به فرد دیگری دارد. مهمترین آن‌ها عبارتند از:   توانایی بالادر حکاکی و برش طرحهای بسیار ریز، ظریف، پیچیده و تزیینی، عدم نیاز به  قالب و الگوی ثابت برای برش و چاپ، اشاره نمود.

چاپ سیلک

چاپ سیلک یا چاپ سیلک اسکرین یکی دیگر از روشهای  چاپ تصویر است و برخلاف چاپ دیجیتال، از ظرافت بسیار بالایی برخوردار نمی‌باشد و کلیه مراحل آن به صورت دستی و سنتی انجام می‌گیرد.

 در این روش ابتدا تصویر را برروی یک صفحه توری با سوراخ‌های بسیار ریز ایجاد می‌کنند. این توری داخل یک کلیشه ثابت قرار می‌گیرد. در مرحله بعد یک شابلون طراحی شده را روی پارچه قرار داده و با فشار غلطک‌های رنگی روی آن باعث انتقال رنگ ها به پارچه شده و طرح مورد نظر روی آن شکل می‌گیرد.

چاپ پفکی

چاپ پفکی یکی از انواع  چاپ سیلک اسکرین می‌باشد. در این روش تصویر چاپ شده،  شکل و حالت حجمی به خود گرفته و از سطح پارچه بالاتر می‌آید.

چاپ پفکی، نوعی روش چاپ است که به کمک مواد شیمیائی نظیر پی وی سی و  پلی اورتان، توانایی تشکیل یک ساختمان اسفنجی  با نرمی مناسب را دارا می‌باشد. میزان پفکی شدن علاوه بر مقدار بیندر پفکی  به درجه حرارت و مدت زمان تثبیت نیز بستگی دارد. در دمای کمتر از دمای بهینه اثر پفکی کامل نمی‌باشد. 

این نوع روش دارای طرفداران بسیاری می‌باشد.

شرکت نشانه ساز تولید کننده انواع ابزارهای تبلیغاتی آمادگی دارد تا کلیه سفارشات شما را در خصوص ساخت پرچم تشریفات در اسرع وقت انجام دهد.





:: برچسب‌ها: ساخت پرچم، سفارش پرچم، قیمت پرچم ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: